ikea

jobbade 21-07 . kom hem , fick sova till halv elva sen åkte vi till ikea & allt detdär. De enda jag kom hem med var ett linne och en running shirt grej. vi var in på naturkompaniet's lilla butik de har precis vid gränsen in till Finland , elina hittade en fjällräven jacka , perfekt såhär till våren. Jag kunde inte köpa den för de var för fyrkantiga fickor. Mama - köp den du kommer ångra dig okej?. Neej det går inte , för fyrkantig.
Nu vaknar jag upp idag och inser ja , jag vill ha den. NU . så ringde till företaget och de skickar den gratis till mig , thank u god. Annars så , får middagsbesök så får se till att laga ihop något bra. Imorgon , träning + bio och söndag . surprise jobbar .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0