wear sunscreen

Ladies and Gentlemen of the class of '11
Wear Sunscreen. If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience
Don't waste your time on jealousy;
sometimes you're ahead, sometimes you're behind; the race is long,
and in the end, it's only with yourself.

SÅ ÄRE . okej såhär var det . fredag , 30 plus och min bror tog studenten. Vaknade kvart i sex för jag tyckte det var smart att pajja ryggen torsdag kväll. Drog till lisa vid sju för att fixa lite sen fixa allt inför niklas studentgrej. Åkte till luleå och sedan folk överallt hemma. Jag var typ lika taggad som resten av alla studenterna? Åt inget på dagen , tyckte det var väldigt smart. Eeeh correction åt ju mat på något ställe i luleå , strips . sen dracks det jordgubbsvin och ännu mera jordgubbsvin . och lite för mer . fan vilken kväll , känner mig fortfarande trött. Ger upp mitt liv den 17 juni nu så måste ju passa på.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0