buddha help me out

Just nu tänker jag på - hur irriterande det är när personer bara hör av sig när de vill något.

När jag vaknar på morgonen tänker jag alltid på utomlands eftersom jag har ving reklamens låt som alarm

Min mobiltelefon alltid med mig , alltid lite batteri

Imorgon kommer jag jobba , äta middag med tjejerna ev nordpoolen sen

Sist jag grät var förra veckan men insåg snabbt att det inte hjälper

Kärlek är överskattat

I somras var jag lite väl spårad , väldigt brun och VÄLDIGT glad

Jag pratar väldigt ofta och högt

Jag lyssnar just nu på everlong acoustic version med foo fighters

Jag är sämst på att tydligen komma i tid , göra klart en sak innan jag går vidare med nästa

Jag är bäst på att vara glad , tills det går över .

Den bästa känslan är aaaaaah , sätta ett stunt man verkligen jobbat för . sommarkvällar & flyga

Jag är rädd för clowner ( VÄX UPP NI ÄR VUXNA MÄNNISKOR ) .

Jag blir störd väldigt mycket . för mycket

Jag brukar få komplimanger för mina ögon

Jag glömmer aldrig min 20 års dag . miami . sommaren då jag var 15/16 . paris . studenten . listan görs lång

Jag vill alldeles för mycket med mitt liv och kan aldrig bestämma mig fullt ut vad jag egentligen vill göra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0